De Digitale Prikklok van PD-Consult is een afgeleide van EasyTimeSheet, een ander product van PD-Consult dat zich vooral richt op de zelfstandige consultant en in die markt reeds zijn sporen verdiend heeft. Hieruit kwam ook de vraag om een product te ontwikkelen dat de prestaties van de werknemers bijhoudt. Het resultaat is een eerder hybride prikklok die kan gebruikt worden voor de klassieke controle van de gepresteerde werkuren, maar even goed kan ingezet worden om medewerkers te ondersteunen bij de administratie van hun verschillende projecten. Hierdoor gaan er geen 'billable' uren meer verloren.

De Digitale Prikklok zorgt voor een eenvoudige en correcte administratie van de gepresteerde werkuren van je medewerkers (al dan niet gekoppeld aan een specifiek project). "In" en "Uit" worden geregistreerd via een klik (op het aanraakscherm of via een aanwijsapparaat zoals muis). De medewerker krijgt meteen feedback over zijn/haar status en kan - indien de werkgever dit ondersteunt - eenvoudig een rapport opvragen met de prestaties van de lopende of van een voorbije periode. 

De Digitale Prikklok kan snel, flexibel en infrastructuur-onafhankelijk geïnstalleerd worden en is daardoor uitermate geschikt voor gebruik op evenementen

De werkgever krijgt een uitgebreid overzicht over alle prestaties en prestatiesaldo's (uren + / uren -)  en kan eenvoudig individuele of gemeenschappelijke rapporten opvragen. Deze kunnen gekoppeld worden aan de loonadministratie zodat die niet langer manueel moet ingegeven worden.

De Digitale Prikklok van PD-Consult onderscheidt zich van andere systemen omdat het werd ontwikkeld op het MS Excel platform. Hierdoor werkt het op elke Windows computer of Windows tablet (niet RT) waar een recente Office versie is geïnstalleerd. De installatie kan zeer snel. Voor meer info of het aanvragen van een testversie neem je contact op via onderstaand formulier, of rechtstreeks naar peter.druyts@pd-consult.be. Wanneer het een installatie op Mac OS betreft, gelieve dit dan zeker te vermelden.

Naam *
Naam