Voor elk project de juiste weg
Onze baseline “Eigenlijk verkopen we tijd” betekent niet minder dan onze ambitie om jouw bedrijfsprocessen efficiënter, maar ook effectiever te laten verlopen. Zo komt er tijd vrij voor die activiteiten waar je echt goed in bent.
We laten niemand in de kou staan. Doorheen de jaren ontwikkelden we verschillende trajecten zodat ook jij een aanpak vindt die past bij jouw vraag.
Onze dienstverlening is gebaseerd op het one-stop-shop principe. Dit betekent dat we kunnen instaan voor:
Analyse en optimalisatie van je administratieve processen
Automatisering en digitalisering – digitale transformatie
Ontwikkelen van uw applicaties
Installeren van bestaande ‘off the shelf’ applicaties.
PD-Consult producten
Producten van onze partners
Visualiseren van uw data (Business Intelligence)
Bepalen en leveren van de juiste hardware
Beheren van de nodige licenties.
In principe starten we elk project met een verkennend gesprek - ook met bestaande klanten.
De Technische Intake is een eerste stap om de opdracht in beeld te brengen; hiermee leggen we de basis voor het verdere verloop van de samenwerking. We maken meestal onderscheid tussen een projectaanpak en onze TimeWallet services.
De TimeWallet benadering wordt klassiek ingezet bij support opdrachten, maar kan ook worden gebruikt bij projecten die moeilijk af te bakenen zijn. Klik hier voor extra info over de TimeWallets
Projectaanpak
Op basis van het ‘Verslag van de Technische Intake’ bepaal je of we verder gaan samenwerken (in dat geval vervalt de kost van de Technische Intake).
Op dat moment bepalen we ook we werkmethode: lineair/sturend via de Waterfall structuur of voortbouwen op voortschrijdend inzicht via een Agile aanpak.
Finaal blijft de doelstelling uiteraard identiek, namelijk een zo goed mogelijke oplossing aanbieden.
Een project doorloopt 3 fases (bij Agile in verschillende rondes)
1) Concept
Analyse, audit, research
Plan van aanpak
Projectvoorstel
2) Ontwikkeling
Development
Quality control
Data cleaning en datamigratie
Oplevering